Meest gestelde vragen
Klantenservice
Bezoek
Bezoek op afspraak is mogelijk, betalen het liefst per pin! Wij zijn op werkdagen aanwezig van 8.00u – 17.00u.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@reptielenspullenkopen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Waar vind ik het herroepingsformulier?
Het herroepings-/ retourformulier vind u hier.
Wanneer word mijn bestelling verzonden?
Op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling direct verzonden. Klik hier voor meer informatie.
Hebben jullie een webwinkelkeur?
Ja, wij hebben een webwinkelkeurmerk!
Welke bezorgdiensten gebruiken jullie?
Wij maken gebruik van
- PostNL
- Instabox
Waarom is er een minimaal bestelbedrag?
Onze verzendkosten zijn 5,95 tot een bestelbedrag van 49 euro. Daarboven rekenen wij geen verzendkosten. De prijzen op vele producten zijn verlaagd. Dit is gedaan om nog eerlijkere en meer transparante prijzen te kunnen hanteren.
Echter naast verzendkosten hebben wij ook kosten om een order af te handelen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld: de mensen die het pakketje in moeten pakken, de doos om het in te versturen en de pakbon uitprinten. Die berekenen wij uiteraard niet door. Orders onder de 20 euro (inclusief 5,95 verzendkosten) kunnen daardoor niet meer uit. De afhandelingskosten zijn dan naar verhouding te groot. Daar zouden we verlies op maken. Daarom hebben we een minimum orderbedrag ingevoerd. Je minimale orderbedrag moet dus 14,05 euro + 5,95 verzendkosten zijn.
Geen antwoord op uw vraag?
Bent u nog niet geholpen neem dan contact op met onze klantenservice